Vinnande kommunikation och bemötande
20 mars 2026

| Gott bemötande betyder mycket för både patient och kollegor . En missnöjd patient är mer kritisk och söker fler fel. En nöjd patient är en positiv budbärare som är mindre kritisk och har överseende med eventuella brister. Under utbildningen bjuds du på tips, råd och verktyg som verkligen fungerar. PG Wettsjö är känd för att med entusiasm, humor och gedigen erfarenhet trollbinda sina åhörare. |
Detaljer
- Datum: 20 mars 2026
- Utbildning och kurs Kategori: Hållbar kommunikation och samarbete
- Utbildning och kurs Tags:Bemötande, Kommunikation
- Webbplats: https://tandlakarforbundet.se/kurs/vinnande-kommunikation-och-bemotande__544184/?eid=2219302
Arrangör
- Sveriges Tandläkarförbund
- Telefon 08-666 15 00
- E-post kurs@tandlakarforbundet.se
- Visa Arrangör-webbplats
Plats
- Hotel Riverton Göteborg
-
Stora Badhusgatan 26
Göteborg, 411 21 + Google Map