Hoppa till innehåll

Årsmöte Gotland

  • 1 min läsning
"Vi gör det enklare för seriösa vårdgivare att ställa om, samtidigt som vi håller fast vid tydliga krav. Det är viktiga steg för en tryggare och bättre tandvård", säger socialminister Jakob Forssmed.

(.) Välkomna på årsmöte i Gotlands Tandsköterskeförening Onsdagen den 11 november klockan 18.00. . Vi träffas i EHälsa/MITs lokaler, hus 02 på bakom psykiatriska kliniken på S.t Olofsområdet. Infart från… Läs merRÖR EJ – Utdrag

(.)

Välkomna på årsmöte i Gotlands Tandsköterskeförening

Onsdagen den 11 november klockan 18.00.

.
Vi träffas i EHälsa/MITs lokaler, hus 02 på bakom psykiatriska kliniken på S.t Olofsområdet.
Infart från Birka gatan. Granne med Habiliteringen. Se bifogad vägbeskrivning.

.
Fixar något lätt att äta åt oss!

.
Under rådande pandemi så bjuder vi bara in er som är medlemmar i föreningen.

Och sen försöker vi hålla rådande rekommendationer.


.

Anmäl till marie.andersson@gotland.se
eller på 073 5539856 senast fredag 6 november

Dela artikeln